Edit Content
Rehla’s main goal is to provide comfort and companionship to tourists doing the Hajj and Umrah. Rehla is more than just a skincare product; it represents the balance between worship and beauty, as well as the pursuit of perfection in religious practice.Rehla is a great option for anyone looking for safe and halal skincare products because it offers a comprehensive solution that combines beauty, health, and spirituality in a single product.

PINEAPPLE FACE MASK FOR OILY SKIN

“AKU NAK PAKAI MASK TAPI KEBANYAKAN MASK YANG BEST MAHAL!”

Hello people out there!! Jangan risau. Nak pakai mask tak semestinya kena beli yang mahal tau. Kita boleh je buat mask sendiri dekat rumah. Haa mesti tertanya-tanya macam mana. Alahh guna nanas je! Nanas pun boleh dijadikan diy face mask laa nak nak untuk orang yang kulit berminyak.

Haa nak tahu tak apa bahan-bahan yang diperlukan?? Nak? Haa jom baca!

Bahan-bahan yang diperlukan:

1. Satu tablespoon (1 TBSP) pineapple puree.

2. Dua teaspoon (2tsp) honey.

3. Dua teaspoon (2 tsp) oatmeal powder.

Anda cuma perlu bancuhkan semua bahan di atas dan kemudian, sudah siap untuk dijadikan sebagai mask. Sangat mudah kan?

Oh ya, madu sangat baik tau untuk kulit muka berminyak. Kenapa? Haa sebab madu ni ada sifat antiseptik yang sangat baik untuk merawat jerawat dan kulit berminyak. Madu ni boleh juga membantu untuk melembapkan kulit tapi tidak menjadikan ia berminyak

Haa siapa cakap nak pakai mask kena beli yang mahal je? Tidak ye. Buat sendiri pun boleh!

No Comments

Post A Comment